Na partnerskich zasadach

W prowadzeniu biznesu ważne są jakość, niezależność i elastyczność. Takie oczekiwania wobec firmy mają klienci, ale też partnerzy biznesowi i kontrahenci. Warunkiem efektywnego działania jest dopasowanie i partnerstwo. Na takich właśnie zasadach opiera się współpraca firmy PARMAX z swoimi partnerami handlowymi.

Właściwy dobór drzwi zewnętrznych do budynku jest gwarancją zapewnienia użytkownikom bezpieczeństwa, ciepła i w równym stopniu estetyki domu. Ponad 20-letnie doświadczenie firmy PARMAX w produkcji najwyższej jakości drewnianych drzwi zewnętrznych przekłada się na dopasowanie do trendów na rynku budowlanym, fachowe doradztwo i gwarancję produktu spełniającego najwyższe wymagania.

Współpraca

Firma PARMAX – producent drewnianych drzwi zewnętrznych – przykłada ogromną wagę do współpracy ze swoimi partnerami biznesowymi i jakości obsługi klientów, wychodząc z nowoczesną ofertą pomocy dla swoich kontrahentów.
– Dokładamy wszelkich starań, by pracować na partnerskich zasadach, zapewniamy naszym partnerom biznesowym wszystkie materiały – certyfikaty, kolorniki, przekroje drzwi, logo PARMAX czy katalogi – mówi Artur Paruch, współwłaściciel firmy PARMAX. W zakresie materiałów marketingowych dla partnerów jesteśmy w stanie pomóc im z oznakowaniem i reklamą. Dostarczamy banery, flagi, tabliczki nad drzwi itd. Dbamy o to, żeby mieli zapewnione wszystko, co pozwoli im swobodnie sprzedawać i reklamować drewniane drzwi zewnętrzne PARMAX. Zajmujemy się też stroną marketingową, zapewniając reklamę, czy to w mediach społecznościowych, które w obecnych czasach są dla klientów pierwszym etapem w poszukiwaniu rozwiązań, czy też wydając magazyn „Świat Drzwi”, mający przybliżyć drzwi zewnętrzne PARMAX architektom, kierownikom budów, czyli osobom, z których zdaniem klienci liczą się najbardziej przy wyborze drzwi zewnętrznych.
Nasze zaangażowanie, w połączeniu z polityką stałego rozwoju i doskonałości technologicznej, oznacza, że przy wyborze drzwi zewnętrznych firmy PARMAX klient jest w dobrych rękach. Zadowolenie klienta to nie tylko satysfakcja, ale przede wszystkim zachęta do nieustannego rozwoju, poszerzania działalności i wychodzenia naprzeciw wymaganiom klientów. Podążanie za najnowszymi trendami, otwartość na klienta i ciągły rozwój to cechy niezbędne do powodzenia w biznesie.

Szkolenia techniczne

Wychodzenie naprzeciw potrzebom rynku i klientów wymaga bycia na bieżąco z nowościami z branży i nieustannego podnoszenia kwalifikacji. Nasi partnerzy działający na lokalnych rynkach przekazują rozwiązania oferowane przez PARMAX i dostarczają wiedzę o ofercie firmy. Partnerzy firmy otrzymują dostęp do wiedzy technicznej na temat produktów, zawsze też mają możliwość konsultacji wszelkich wątpliwości i otrzymania specjalistycznych informacji u źródła, czyli u producenta.
Dla wszystkich naszych partnerów organizujemy szkolenia techniczne, koncentrując się na wszystkich aspektach składających się na końcowy produkt, który otrzyma klient. Zespół wykwalifikowanych doradców w firmie PARMAX wspiera partnerów handlowych, inżynierów, architektów, deweloperów na każdym etapie realizacji, by znaleźć najlepsze rozwiązania dla każdego projektu,
Dzięki temu nasi kontrahenci przyswajają fachową wiedzę, która umożliwia spełnianie nawet najbardziej nietypowych wymagań klientów i personalizację drzwi zewnętrznych do ich oczekiwań. Program szkoleń skonstruowany jest tak, by umożliwić swobodne działanie na rynku i zyskanie zadowolonych klientów.

Nasi partnerzy działający na lokalnych rynkach przekazują rozwiązania oferowane przez PARMAX i dostarczają wiedzę o ofercie firmy. Partnerzy firmy otrzymują dostęp do wiedzy technicznej na temat produktów, zawsze też mają możliwość konsultacji wszelkich wątpliwości i otrzymania specjalistycznych informacji u źródła, czyli u producenta.

Program do wyceny

Nieocenionym wsparciem w jak najlepszej obsłudze oczekiwań klientów jest profesjonalny program, łączący możliwości projektowania, wyceny oraz tworzenia dokumentacji technicznej. Jest to narzędzie, które skutecznie usprawnia i skraca czas obsługi klienta na etapie przygotowywania oferty. Program stanowi bardzo wszechstronne narzędzie pracy dla każdego sprzedawcy. Bardzo intuicyjny i profesjonalny program do wycen i zamówień niezwykle ułatwia realizację projektu i współpracę z klientem. Dzięki temu mogą bardzo szybko wycenić drzwi oferowane klientowi, dopasować różne rozwiązania i akcesoria. Jednym słowem to taka baza, która stwarza mnóstwo możliwości i ułatwia życie firmie i naszym partnerom biznesowym.

Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny

PARMAX kładzie ogromny nacisk na serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. Doświadczony zespół serwisowy zapewnia wsparcie naszym partnerom handlowym. Drzwi zakupione u partnera handlowego serwisuje autoryzowana przez PARMAX grupa serwisowa, ale w razie potrzeby pomocą służy autoryzowany serwis PARMAX.

Zapewniane wsparcie dla partnerów biznesowych, terminowość dostaw, jakość produktu, lojalność to istotne elementy podnoszące jakość współpracy i sprawiające, że przebiega ona z korzyścią dla wszystkich zainteresowanych, czyli firmy PARMAX, naszych partnerów i klientów, którzy dzięki takiej obsłudze mogą docenić wybrany produkt.